enpå3ogenpå1 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 føler meg litt "lost" for tiden. Er 16 uker på vei, og har hatt veldig lite symptomer på at jeg er gravid. Var ganske trøtt og veldig sulten en periode i begynnelsen, men det ga seg rundt uke 8. Sånn sett skal jeg ikke klage. Og med de få kontrollene har jeg verken hørt hjertelyd eller vært på tidlig UL, de har ikke engang kjent på magen, så jeg vet liksom ikke sikkert at det faktisk vokser en baby i magen. Men det gjør det jo sikkert.....magen er større og hardere under navlen. Men alikevel så klarer jeg ikke helt å glede meg før jeg vet at alt er bra på UL. Har ikke kjøpt inn noe i tilfelle..... Jeg synes det er litt trist på en måte å ikke skulle glede seg før en er nesten halvveis i svangerskapet. Alle rundt meg sier at "joda - alt er sikkert i orden", men det kan de jo tross alt ikke vite. Jeg har ingen følelse av at det skulle være noe galt heller...men må si det kommer til å bli en enorm lettelse på UL. Jeg gru-gleder meg så innmari! Og nå kjenner jeg hormonene tar over, tårene står i øynene :-) Jaja, var godt å bare få skrevet det. *Puh - tørke tåre nå* kan ikke gråte på jobb.....
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 awwww, syns du er litt heldig jeg:) selv om man har lyst til å føle seg gravid, er det mange som er plaget med kvalme og diverse andre ting gjennom hele svangerskapet, så du kan tenke sånn at egentlig er du heldig som slipper mye av det:) det blir virkelig nok når fødselen starter:) og når babyen blir stor og presser på mellomgulvet og alt mulig rart merker du det også
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Forstår deg godt jeg;) Men du skal vite det, at du er faktisk veldig heldig som slipper alle disse gravidsymptomene;) Selvom det kansje ikke føles slik nå!! Kjenner meg godt igjen i det du skriver.. at man ikke føler seg gravid.. føler ikke at det vokser noe baby inni magen.. klarer ikke glede seg osv..!! Dette er heeelt normalt=) =) Bare vent litt du;) snart begynner magen å poppe ut, babyen begynner å sparke og bevege seg rundt inni der=D =D DA kommer du til å føle deg gravid!!! det er jeg helt sikker på=) =) Og om ikke så lenge, så skal du nok få sjangsen til å høre hjertelyden til den lille babyen din!! Og ul er en opplevelse du har å se frem til!=) Forstår at alt føles litt rart nå, men bare smør deg med litt tålmodighet du lille venn;) Masse lykke til videre til deg og den lille i magen din!! En god klem fra meg=)
Serial mom Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Stemmer i med de andre! Vær glad du ikke har noen plager så langt(for det ER virkelig plager!) Selv klarer jeg ikke nyte eller glede meg over å være gravid,selv etter å ha slitt i 2 år for å bli det. Er bare syk og kvalm hele tida,orker ikke engang tenke på å handle noe som har med baby og gjøre. Alt jeg vil er bare å bli "frisk"! Men jeg skjønner godt at du føler deg urolig når du ikke har noen konkrete "bevis" annet enn en positiv graviditetstes på at du faktisk har baby i magen. Kanskje du skulle spandere på deg en privat ultralyd,så får du litt ro i sjelen,og kanskje kan glede deg over det som skjer i kroppen din!(og være glad for at du ikke kjenner så mye til det!) Håper du snart føler det annerledes! *klemmer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå