Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett henne i det siste? Er ungen fremdeles inntakt? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spent jeg også...mente å se et innlegg fra henne her i går...men er usikker???

Skrevet

Er hun dratt på føden?

Skrevet

Jeg husker at hun var her i går, og da klagde hun overplagsomme maserier.

Kanskje det ikke var bare det det var, men ekte saker?

Skrevet

Jepp, ungen er desverre fortsatt på plass i magen :-( Har maserier her og der som vanlig, men ikke skikkelige rier. Har vært til kontroll i dag og det var så som så. Urinprøven var alt annet enn fin og BT var steget igjen (undertrykket) til 90 så vips var jeg tilbake til å vippe i grenseland for svk.forgiftning. Ganske sur for det! Vil jo helst på Storken, men der slipper man ikke inn med mindre man er i toppform... På den positive siden hadde babyen det flott med god hjertelyd på 140 og var sunket litt. Legen mente forhøyningen i blodtrykket kunne skyldes at noe var litt igang, men jeg vet ikke jeg, håper han har rett da. Men kan se ut som du får rett Sjaman i at det kan bli 9 juni, føler i hvertfall ikke at småen vil ut med det første. Takk for omtanken jenter! :-)

Skrevet

Ååååå, jeg husker så godt den ventetiden! Hver dag var jo lang som ett vondt år......, men plutselig setter det i gang......Jeg merket ingenting før jeg våknet på natten med rier - og 3 1/2 time senere var hun ute......så det kan skje:)

Skrevet

SÅ fort håper jeg ikke det går, vi har 1,5 time å kjøre så det kan godt ta litt lenger tid enn som så, hehe... Skal jo ordne barnevakt osv også. Men regner med det kan gå begge veier, har en styrtfødsel og en lenger fødsel bak meg fra før, så det kan både gå fort og ta tid :-) Spennende i hvertfall!

Skrevet

Hei :-)

Jeg hadde mye høyt blodtrykk i siste svangeskap (fra 140/90 og oppover)

Var sikker på at jeg måtte på Føden igjen, men rett før fødselen sank det plutselig til 120/ 80 og jeg fikk føde på Storken.

Jippi =)

Skrevet

Håper jeg er like heldig! Jeg har jo vært oppe i 140/90 en gang før for et par uker siden, og med proteiner i urninen og det gikk heldigvis tilbake da, så krysser fingrene!!!! Så lenge de bare ikke stiller noen diagnose på meg er jeg i grunnen fornøyd, da kan jeg i det minste være på barselloftet etter fødselen om jeg må på vanlig føden først, men stiller de diagnosen svk.forgiftning må jeg på barsel og det vil jeg ikke! Har prøvd å snakke med småen og fortelle ham at han kan komme ut nå, men han bare snur ryggen til og vil ikke høre, lille stabeistet mitt, hehe... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...