♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har en kjempe snill mamma. ho er den beste som er men ho forventer litt mye noen ganger. Mamma opererte her i forje uke og hun blir rast løs av å gå hjemme, det resulterte i at kjøkkene mitt ble malt og ryddet og vasket, er veldig taknemlig og i morgen skal vi ta stue og gang. er kjempe glad for den hjelpen jeg kan få men hun forventer at jeg skal være med på alt av sammenkomster for søskene mine. I dag har jeg vært svimmel og kvalm og har ikke særlig lyst til å dra ut på en båt med ca 30 unger inkl min egen sønn. hun blir sur og synes at jeg er egoistisk og tenker kun på meg selv. for det er noe sønn min ville likt. sa at hun bare kunne ta med seg han men da fikk jeg beskjed om at hun skulle ikke snakke så mye, men ho ringte meg. ho må ikke snakke masse, jeg har to små søsken og en stefar som skal være med, de klarer jo å snakke... Er jeg virkelig egoistisk fordi at jeg ikke vil være med på min lillesøster klasse avslutning? ho går i tredje klasse og jeg var ikke med på de to første!
imsdal med julesmak Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Nei absolutt ikke. Jeg har ikke vært på noen avslutning av noe slag for mine søsken siden jeg selv sluttet på skolen. Trodde heller ikke det var vanlig at man kunne invitere med hele slekta på sånt noe, da ville vell båten blitt rimelig full?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå