emlyn Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet råd? Vi var så uheldige å få riper i parketten i vår leieleilighet da vi skulle legge sammen en sånn gjesteseng fra Ikea. ARGH! De er ikke voldsomt dype, men STYGGE som fy - og midt på stuegolvet. Nå skal vi flytte ut (har kjøpt hus, yay!), og selv om jeg selvsagt står for det jeg har gjort, hadde det jo vært veldig hyggelig å kunne forbedre skaden før husverten skal ha inspeksjon. Er det noen som har noen tips? Det er eikeparkett. Evt - noen som kan tenke seg hvor mye husverten kan ta av depositumet vårt for å forbedre skaden? Det er snakk to striper på ca 30 og 20 cm. Det er sånn "klikk-parkett", og stripene går over to sånne langsgående planker. Kan godt betale, men ikke mer enn jeg MÅ...
Sjokoladebananer Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Er ikke akkurat ekspert, men vet at du får slike utbedrings-sett til parkett hos byggevarforhandlere ol. Det ser ut som en slags sparkel-masse, og kan kjøpes i den fargen parketten er. Eik er jo veldig vanlig, så det får du nok greit tak i. Hør med de på butikken når du er der, om de har noen videre "knep".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå