suseduse Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noen som har en god og enkel oppskrift på potetsalat??? Skal ha svigers her i morra og tenkte å ta spekemat med hjemmelgd potetsalt, men husker ikke den jeg lagde...
~mamma~ Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Pleier å ta det på en slump.. Kokte poteter Purre Lett rømme Hvitløkspulver Salt Pepper
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 ha i litt majones og 1/2ts sennep så blir det krutegodt
Snupi♥ Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er sikker på at min er bedre, hihi :-) Får alltid masse skryt av den, og den er frisk og god: 1 kg nypoteter 1 boks creme fraise 2 ss sitronsaft salt pepper oregano Vask potetene og del dem i to eller fire (kommer an på størrelsen), og kok dem med skalle på. Avkjøles så til de blir lunkne. Bland sammen creme fraise, sitronsaft og krydder og bland i potetene. NAMNAMNAM
frøken blå Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Kokte potet-terninger matfløte majones pepper salt vårløk eller purreløk hardkokte egg i terninger serveres lunken. NAM!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Her kommer den aller beste...må alltid lage dobble porsjoner..hehe :-) 1 kg poteter 1 boks kesam (vanlig) 1/2 boks creme fraise 1 purreløk halvtglass med sølvløk små kakket sylte akurk grov sennep med frø Del potenen i terninger og kok dem. Avkjøles, så blandes forsiktig inn Creme fraise og Kesamen (bruk slikkepott) . Hakk opp purreløk, sølvløk og sylteagurk og bland alt sammen med potetene. Så tilslutt ha i ganske mye grov sennep...! Denne er bare så utrolig nydelig. ANBEFALES ALLE OG PRØVE. Svigermor og mamma pluss mange veninner bare MÅTTE ha denne oppskriften her :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå