Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Er i uke 32 og jenta vår ligger i tverrleie - fikk det bekreftet på Ultralyd i går. Det samme gjorde hun for 14 dager siden også.... Hun sparker og er aktiv , så man skal vel ikke bekymre seg he he Noen andre som har det slikt?? Har noen uker igjen på og snu seg riktig da
snurrebolla Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Jeg var på kontroll hos JM i dag og hun kjente at gutten vår ligger i tverrleie. Han lå med hodet ned for 2 uker siden. Får satse på at han snur seg med hodet ned igjen snart.
MathildeC Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Min var også tverrleie i uke 32, nå i uke 34-35 så ser det ut som om hun har snudd seg riktig vei godjenta. Så det kan godt skje ennå!!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei hei. Gutten vår lå også i tverrleie i uke 32, men da jeg var på kontroll i går hadde han snudd seg med hodet ned og festet seg. (uke 35+3) så ikke fortvil. hun kan snu seg mange ganger enda. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Takk! Godt og høre - Sitter i varmen og tygger på isbiter til den store gullmeldaljen - og hun er iallefall aktiv nok. Ja håper hun snur seg til neste kontroll:)
bekks Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 ikke grunn til bekymring så tidlig, du har jo igjen 2mnd så babyen kan snu seg mange ganger innen den tid. jeg er i uke 39, og min ligger i tverrleie...:-( skal til sykehuset til kontroll i morgen, håper på at h^n har snudd seg til hodeleie. ellers skrymter det for keisersnitt...lite lyst på d ja.... men håpehåpe...bebe... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå