Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er i uke 32 og jenta vår ligger i tverrleie - fikk det bekreftet på Ultralyd i går. Det samme gjorde hun for 14 dager siden også....

Hun sparker og er aktiv , så man skal vel ikke bekymre seg he he

Noen andre som har det slikt?? Har noen uker igjen på og snu seg riktig da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg var på kontroll hos JM i dag og hun kjente at gutten vår ligger i tverrleie. Han lå med hodet ned for 2 uker siden. Får satse på at han snur seg med hodet ned igjen snart.

Skrevet

Min var også tverrleie i uke 32, nå i uke 34-35 så ser det ut som om hun har snudd seg riktig vei godjenta. Så det kan godt skje ennå!!

Skrevet

Hei hei. :)

Gutten vår lå også i tverrleie i uke 32, men da jeg var på kontroll i går hadde han snudd seg med hodet ned og festet seg. :) (uke 35+3)

så ikke fortvil. :) hun kan snu seg mange ganger enda. :)

Lykke til. :)

Skrevet

Takk! Godt og høre -

Sitter i varmen og tygger på isbiter til den store gullmeldaljen - og hun er iallefall aktiv nok. Ja håper hun snur seg til neste kontroll:):)

Skrevet

ikke grunn til bekymring så tidlig, du har jo igjen 2mnd så babyen kan snu seg mange ganger innen den tid. jeg er i uke 39, og min ligger i tverrleie...:-( skal til sykehuset til kontroll i morgen, håper på at h^n har snudd seg til hodeleie. ellers skrymter det for keisersnitt...lite lyst på d ja.... men håpehåpe...bebe...

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...