Gå til innhold

Hvorfor er svigemødre en pain in the.....??? (evnt bare min)

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg holder på og bli gal!!

Nå har de (svigerforeldra mine) vært her siden lørdag, og svigerinna mi, og samboeren hennes var her også lørdag og søndag.

Svigermor "bestemte" at vesla skulle være hjemme fra bhg i dag, og når jeg sa det var greit dersom de sto opp med henne, så skjønte de jo ikke at jeg trengte litt søvn. Er jo bare gravid og sliten... (legger meg alltid litt etter hun er levert).

Og svigermor jatter på samme historier HELE tiden!!! Om hvor flink snuppa er, hvor søt ho er, hvor fine krøller hun har..bla bla bla...

Føler at jeg gjør alt feil når de er her, og de vet best..

Svigermor spiser opp snuppa, og snuppa orker det heller ikke! Ho avviser henne gang på gang, og svigermor blir fornærma... men svigerfar er toppen for snuppa! Han gjør ikke noe utav seg, han bare sitter der, og leker med snuppa når HUN tar kontakt...

jeg blir sprøøøøøø.... skal nevnes at dette ikke er besteforeldra til snuppa :o)

Litt ut, litt mer inn!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Du kan få låne min en dag, hun er super :-)

Skrevet

Min også er kjempe snill, legger seg ikke opp i ting.

Etter hva jeg forstår så er svigers på besøk hos dere, og bor da sikkert litt unna og ikke ser snuppa di så ofte. La svigermor dulle og stelle med jenta. Dem reiser vel snart igjen? At dette ikke er snuppas biologiske besteforeldre gjør det jo bare bedre. Dem viser jo tydelig omsorg og interesse for datteren din.

Men ja, jeg skjønner at det kan bli litt mye for deg.

Husk at dem sikkert reiser snart igjen

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada, er kjempefint at de tar henne til seg som et eget barnebarn! Ikke noe og si på det overhodet... MEN det blir så trykkende og sitte og kave når de er her. Jeg får ikke gjort noe som helst, og jeg tar ubevisst avstand fra både henne og snuppa, for jeg vil ikke "legge meg opp i" det de gjør, selv om jeg dirrer av irritasjon.. og ja, de resier i dag, helst nå!!! Hehe :o)

MEN når det er sagt, de er veldig koselig mennesker begge to, de bare blir litt mye når de er så lenge......

Skrevet

Jeg har svigermor fra helvete.. Det der er ingenting i forhold til min....

Skrevet

Skjønner deg godt.. Men.. hun mener vel ikke noe vondt med det akkurat?

Jeg har en flott svigermor, men hun er litt for mye til tider...

Kan holde på å gå på veggen av henne og jeg er helt slått ut når hun drar.

Men tenker... Hun mener jo ikke noe vondt med det.. Så jeg biter tennene sammen og holder ut, hehe..

Skrevet

gruer meg til lillegutt kommer drassende med ei hjem jeg.. sikkert ikke alltid like lett.. blir nok litt svigermor fra helvete selv..

Nå skal det sies har jeg en flott svigermor i dag, men jeg hadde ei før som ikke kan beskrives med positive ord :o) vi får prøve å huske hvordan det er å være svigerdatter om 20 år :o)

Skrevet

For å være het ærlig så synes jeg hun hørtes super ut! Dere er heldige synes jeg :) tenk at hun er SÅ glad i et ikke biologisk barnebarn.. At hun skryter snuppa opp i skyene er vel ikke negativt vel? skjønner at du kan bli litt sliten, men alt i alt så synes jeg du er heldig.. Er foresten kjempe heldig med svigers jeg også altså :)

Skrevet

helt enig...jeg synest også hun høres super ut :-) jeg har ikke kontakt med svigermora mi pga at hun er helt blåååst....kan nesten ikke snakke eller noe...ganske fjern...!!!

Så misunner deg der ...Ta godt vare på henne du og vær glad for at hun bryr seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...