Lunalill Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er det noen her inne som har prøvd coffee slender, og synes det har fungert? Har hørt mange sier det er kjempebra og noen som sier det ikke har fungert..... Har selv druket det nu i ca 10 dager pluss at jeg spiser nok mat og trimmer... Men har ikke fådd noen særlig virkning av den.... Men det kan vel hende jeg er utålmodig;))
bomper`n Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 funka ikke på meg, men jeg er også av den utolmodige typen;) veit ikke hvor lenga man skal innta det skvipet. synes det smakte som dårlig pulverkaffe...fysj a meg;)
Lunalill Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 hehe;) Synes også det smaker dårlig pulverkaffe, så jeg demper smaken med litt melk;).... Huff
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 jeg har bare prøvd den som yves rocher har. jeg syntes den virket. og var ikke så ille smak på den.
Lunalill Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Hvor får man kjøpt den da?... Er ikke det sånn jeg må bestille gjennom Yves rocher?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Eg har prøvd den, er lenge sia nå da. Så husker ikke hvor lenge jeg gikk på den. Men jeg gikk iallefall ned 5 kg når jeg drakk den. Husker jeg syns det smakt pyton, men etter en stund likte jeg den bedre en vanlig kaffe. Vi var vel 3 venniner som brukte kaffen, funka på 2 av oss, tredjemann merka ingen forskjell. Ha tålmodighet litt lenger iallefall, Lykke til =)
line_n & sara Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 heisann! husk at coffee slender bør drikkes med mat, siden den hindrer rask blodsukker stigning! har ikke noe for seg å drikke den på tom mage/uten mat! da er det jo ikke noe sukker/karbo å hjelpe!
Lunalill Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 Hmmmm.... Ja jeg får prøve og være mere tålmodig, selv om det ikke er lett;) Takk skal du ha:))
Lunalill Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2007 Det er ikke noe problem, drikker den sammen med mat, så da burde jo det være i orden..... Men tror jeg bare må bli litt mere tålmodig:))
MMP Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Spennende Er på 2. dag, håper gå ned noen kilo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå