Gå til innhold

Fy så forskjell det er på leger!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brunt utflod onsdag forrige uke.

Kastet meg i bilen og kjørte til privatklinikken jeg bruker. Legen min var ikke inne, og jeg fikk komme inn til en annen gynekolog. Hun sa at jeg hadde en sa. At jeg nok kom til å blø dette ut i løpet av noen dager. Hun så ikke liv, og det mente hun at det burde det være. Jeg dro gråtende hjem til samboeren min som ble helt knust. (vi hadde ma i mars) Dagen etter ringt min lege og lurte på hvordan det gikk. Hun sa at hun ikke hadde gitt opphelt enda. Vi avtalte ny time mandag(igår).

Jeg hadde ikke mer farget utflod, og regnet med at jeg derfor måtte ta utskrapning. Kom til legen fastende, og håpet på utskrapning samme dag. (skal til syden om en uke og vil ikke blø der).

Tok ny ul, og legen sa. HER ER DET LIV. Så spang hun ut og hentet samboeren min som ikke skjønte noe. Viste oss begge et bankende hjerte. Hun sa at jeg hadde nok vært litt tidlig ute, og at alt virket normalt. Blødningen skulle jeg se bort fra. Stakkars samboeren min. Han dukket opp på jobben min med en stor bukett, for så å reise hjem å lage middag til meg. Han var visst helt ubrukelig på jobb.

Vel, så er jeg gravid likevel da. 6+6 uker.

Ny time om 2,5 uke. Tør ikke juble helt enda.

Ja ja jenter..... Litt frustrasjon fra meg.

Synes at noen leger er skikkelig kalde.

Andre derimot er fantastiske.

Takk for at dere gadd å lese mitt lange innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så bra at det var liv likevel da!

Gratulerer så mye:)

Håper den første legen du var hos får høre det...trist at sånt skal skje.

Skrevet

Så godt for deg å samboeren din å få se et bankende hjert da =) Kan tenke meg at dagene etter dere fikk beskjed om at det ikke var noe liv var forferdelige... Du er heldig som har en lege som selv tok kontakt med deg og som personlig ville sjekke hvordan ståa var =)

Gratulerer så mye med det vesle vidunderet i magen din =)

Skrevet

Begge legene jobber på samme sted, og det var jo av den andre legen min lege hadde funnet ut at jeg hadde vært der.

De MÅ jo ha snakket sammen.

Skrevet

Gratulerer så meget! Alt kommer nok til å gå bra med deg.

Har selv vært inne til undersøkelse noen ganger nå pga blødninger, og er enig at legene er ganske ulike. Noen er litt for pessimistiske til oss som bare er i 1.trimester ennå...

Kos dere i syden :-)

Skrevet

Fikk samme beskjed da jeg var gravid med snuppa.

I uke 7 begynte jeg å fossblø og ble livredd siden jeg hadde mistet før. På UL så han ingenting og forberedte meg på utskraping, men fikk ny UL med et bedre apparat noen timer senere og da så vi hjertet som banket og alt :)

Skrevet

Det er jo bare helt utrolig!! Så fint at det gikk bra og at nurket er på plass. Skjønner at du ble satt ut!

Skrevet

Åh, fikk gåsehud av å lese innlegget ditt! Først ble jeg så veldig trist på dine vegne og så ble jeg veldig glad, og til sist veldig sint på den første legen som undersøkte deg! At det går an å stille så totalt forskjellige "diagnoser" - visste ikke det jeg. Skal krysse fingrene videre for deg, godt å høre at du har fått time igjen. Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...