Gå til innhold

noen som vil bli slanke vennen min?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal ned 15 kg ,ikke fort men sakte med sikkert, jeg skal legge om kostholdet og trene. jeg trenger en eller fler som vil hjelpe meg på veien kanskje komme med tips og motivasjon... kanskje du bor i oslo elelr akershus og kanskje vil møtes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder på med det samme. Gikk til innkjøp av stegteller, er en helt genial motivasjon! Holder på sammen med naboen. Venter på feriepenger nå, da skal jeg inn i vektklubben på vg.. Vi bor på nordmøre da, så vi er kanskje litt langt unna..

Skrevet

det gjør jo ikke noe vi kan jo dele erfaringer selv om vi bor langt fra hverandre:)

 

hva spiser du og hvor mye trener du?

Skrevet

Spiser masse salat nå i varmen, og spiser minst 4 måltider hver dag, små sådan. Passer på at jeg bare blir passe mett, og går ca 14000 steg hver dag+trening på matte her hjemme når det ikke er så varmt som nå.. Holder meg langt unna godsaker som is og sjokolade, bortsett fra pålørdager, da er det lov med litt kos..

Skrevet

Hvor mange måltider har du hver dag? Har du et "svak" område i kosten? Jeg har majones.. Og naboen min som jeg holder på sammen med har eventyrsjokolade..

Skrevet

Kom på noen ting til.. Griller maten eller steker den i teflonpanne med vann i stede for fett. Spiser mer karbonade deig enn kjøttdeig..

Skrevet

jeg spiser 4 måltider og 2 mellom måltider prøver og holde meg innen for 1300 kalorier ... men jeg jobber på DIPLOM IS av alle ting og jeg ELSKER IS så det er så vanskelig og ikke spise:) hehe men jeg må ta meg sammen , jeg trener på sats ca 4 ganger i uka litt pilates og stram opp og styrke og dans

Skrevet

Kunne ikke jobbet på en sånn plass jeg tror jeg :-)

Skrevet

nei heldigvis så er det bare sommer jobb hehe

Skrevet

Jeg er litt med.... Er bare 18 dager siden jeg fikk lille, så foreløpig er det dårlig med trening og i tillegg har lille en mage som reagerer på det meste.....

 

Men har 8 kg fra dette svangerskapet som skal bort før november. Og forsvinner det fler er det bare bonus.

 

Mine beste tips er:

- drikk minimum 2 l vann pr dag

- spis minimum 4 måltider, helst fler

- tren min en halv time pr dag

- spis mat med mye fiber, det fyller magen

- mat med mye protein metter bedre

Skrevet

hehe,m leste overskriften som: noen som vil slanke vennen min?

hæ? tenkte jeg, greier jo ikke å slanke meg selv en gang hehe

Skrevet

så gøy:) gratulerer med den lille:) snart to år siden jeg fikk min så.... så jeg kan trene hehe:) det er bare å få gjort det liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...