Gå til innhold

har alle som hadde termin i mai født??

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg så sinnsykt ensomt=( tror jeg er den eneste i verden som er igjen fra mai-måneden... noen andre..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg har ikke født.er så sinnsykt lei nå.hadde termin den 30.mai.

Skrevet

Du er nok ikke alene nei...,hadde termin 27.mai og veeeeenter fortsatt.

Skal på overtidskontroll til torsdag,og har da planer om å "grine" meg til igangsetting.

Nå orker jeg ikke mer:)

Skrevet

Jeg hadde termin 31 mai.. Skal på overtidsvurdering først om en uke..sukk! Det er jammen tungt nå på slutten. En mister helt troen på at det kan skje av seg selv. Tenker skikkelig negativt om kroppens egen evne til å ordne opp her...Føles som at jeg kommer til å være gravid for evig!!

Skrevet

Jeg hadde termin 29. mai, og begynner å bli helt utafor allerede:( Har sovet dårlig de tre siste nettene, og har veldig lite overskudd, og da er det lett å la de negative tankene slippe... Sender alle dere mai-jenter noen positive tanker og masse fødestøv:)

**********************************************************************************

Skrevet

Å, nei, du. Vi har ikke født!!!! Jeg hadde termin 28. mai, hadde vanlig kontroll hos jordmor i dag og skal ha "overtidskontroll" på sykehuset til mandag hvis det ikke er skjedd noe. Er jo egentlig ikke overtidig... like normalt å gå to uker ekstra som to uker for lite. Først etter 2 uker er det overtidig "på ordentlig"...

Men lei - å ja, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...