Gå til innhold

Hvordan går det med sovingen på dag og natterstid da?


Gothminister

Anbefalte innlegg

Minigutt her sover fra ca 21.30-22.00 og til 07.00-08.00 om morgenen.

Spiser 3 måltider om natta da.

 

Om dagen er det så som så med.

Har ingen faste rutiner der enda.

Har våkendager hvor han omtrent er våken hele dagen,også har han sovedager hvor han sover mye..

Men er som regel våken fra ca 15.00 og til han sovner for kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Er heldig jeg synes jeg, hun sover fra kl 01.00 til 6-7 om morgenen, i strekk. Så er det mat og nye 3-4 timer med soving. Mat igjen rundt 11-12 og hvis hun føler for det så sover hun ett par timer til.

 

Ettermiddagene er varierende hun kan noen ganger sove mye mens andre dager sover hun mindre. Hun er ganske våken på kveldene, men jeg klager ikke da jeg ikke trenger amme på nettene.

 

Ozgirl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, her er det lite soving på dagen.. Bare korte små power-naps.. Innimellom (som i forgårs) sov han fra 13-17!! Skal si det ble en super dag der jeg faktisk fikk gjort noe!

 

Ellers blir det en liten blund fra 18 og utover...

På natten sover han 2-3 timer i strekk, pupp mellom:)

 

Håper det blir flere lange sove økter på dagtid:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei lita sovedukke:-)

Hun sovner ca.21.30-22.00 på kvelden. Våkner rundt 03.30 og spiser for så å sove til 06.00 . Da er det tid for litt påfyll og sover videre til 09.00-09.30. Jeg føler meg faktisk ganske uthvilt. Storesøster var ganske lik så vi føler oss veldig heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ei sovedukke vi også..

I går la vi oss i ett tiden, så hun fikk mat da. Sov deretter helt til klokken 9 i mårest (skal si det var melkspreng). Var våken til ca 13.00 og sov da til klokken fem. sovnet igjen i 7tida og sover enda (kl 00.00)

Våkner vel snart for å få litt mat igjen før det blir natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det ganske rutinepreget noe som er bra for mor og far.

 

Siden jeg ikke hadde nok melk hjelper nok flasken på at det blir mer rutine. Vi begynner kveldsstellet på pjokken kl 19 og så sover han før kl 20. Kl 23 vekker vi ham og gir ham mat, dvs han er bare halvt våken og sovner straks han er mett. Så sover han til 5-6 får mat og sover til 08 igjen. Da er det opp og stå og så har han seg en hvil i10-tiden igjen. Videre søvn på dagen avhenger av om vi er ute på tur, han sover best i vognen og jeg prøver å ha 2-4 timers tur hver dag. Synes vi har fått til en grei rytme selv om jeg av og til savner mer soving på dagen. Men det er jo om natten som er viktigst! Er trøtt likevel jeg men har fått grei beskjed fra ammende venninner som må opp hver 3 time døgnet rundt om å tie stille ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nesten ingenting soving på dagen, men hun sover fra 20.30-21.00 på kvelden til 04.00-04.30 på natta da. Oppe og får mat og sover til åtte-ni igjen, kjempetopp:) Gjør ingenting at hun sover lite på dagen for hun er så snill og krever ikke så mye oppmerksomhet lengre slik som hun gjorde i begynnelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår rutine er jeg blitt ganske førnøyd med nå. Hun har nettopp begynt å sove seks timer i strekk på natta! Legger henne rundt 23.30 og da sover hun til 06.30. Da får hun litt pupp og sover en time til. Så fortsetter hele dagen (stort sett) med at hun er våken i to timer ca og sover i en time. Helt til vi legger henne for natta igjen 23.30. Det funker i allefall for oss.. Vet ikke om det er feil men..

Er førstegangs mamma. så er usikker på litt av hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår legge seg når vi legge oss i hal 12- 12 tida ca og kan sove til 7-8 før det er mat og sovna att til 10- 11. Men resten av dagen kan ho vere masse våken då ho er litt plaga med luft, mens andre dagar kan ho sove litt meir. I bilen søv ho veldig godt, so etter ein køyretur kan ho sove i fleire timar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse to får mat rundt 2100,så våkner de kanskje rundt 0100 og da sover de til 0600 åsså sover de litt til..=) vi pleier ikke legge oss før 0100,så vi får jo en fin natt da..jeg er jo bare oppe en gang og det er rundt 0600..

 

her en dag sov de fra 2300 til 0700...sprøtt! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...