mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 nå har jeg spist 2 kiwi, grøt med masse kanel på. er kjempe rar i kroppen, varm, litt svimmel og flyr på do hele tiden. så nå håper jeg det skjer noe snart. har 3 cm åpning og moden. så leste jeg avisa i sta og i horoskopet mitt står det "forandring i planene dine kan bli nødvendig p.g.a noe som inntreffer i løpet av kvelden." så jeg håper det er noe i det!!! så hvis det er noen der ute som har noe fødestøv til meg så er det bare å pøse på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koz fra
Maries mamma Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg har akkurat vært hos jordmor å fått modningsakupunktur for 2. gang. Hun skjekket også livmortappen...Hun sa jeg var moden og at hun fikk inn to fingrer,hun tøyde litt i åpningen. Vil det si at jeg har litt åpning slik som du? Spennende å se om det skjer noe,når har du termin? Jeg har om 10 dager og er kjempe klar nå c",) ******************************************************************************* ********************Fødestøv*************************************************
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 hei jepp da har du nesten 3 cm åpning, etter at hu hadde tøyd tenker jeg! jeg ble tøyd sist gang og da føda jeg dagen etterpå. så lykke til håper det skjer noe hos deg!!! kjenner du noe smerte??? jeg har termin 18 og har bare 13 dager igjen. men alle leger og jordmor sier at han kommer før, siden jeg har 3 cm åpning og har vært så å si klar siden begynnelsen på mai! så det hadde ikke gjort noe om det begynte nå nei!!! takk for fødestøvet og sender tilbake!! **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** koz fra
Maries mamma Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Det hørres jo lovende ut c",) Ja,jeg har gått med "menssmeter" i mage og rygg etterpå og en del kraftige kynnere,men ingenting regelmessig...Hvordan var det med deg sist? Jenta i magen er visst 25% over gjennomsnittet,så jeg er rimelig klar til å få henne ut c") Du får ha lykke til c",)
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 ååå kjenner meg igjen der, masse kynnere og mensen vondt, men ikke lengere enn noen timer. så når jeg har tengt å ringe føden, eller sier det til mannen min stopper det opp! sist?? mener du siste graviditet? isåfall kom jenta mi etter tøying hos jm, dagen etter! ho var 3810 og 52 lang. denne gangen er jeg mye mindre enn sist, så jm tror denne gutten ikke er store knerten. ligger under kurven på skjemaet! 25% over, da skjønner jeg deg godt at du vil ha henne ut nå ja!!! det eneste som er så kipt er at man ikke hveit når. kunne ønske dem kunne sette en dato å den datoen kom babyen til verden, så hadde vi slippi å sitte å vente på at noe skal skje!!! hi-hi det hadde vært noe det!!! det har ikke skjedd noe mere dem siste timene, men har nå drikki 2 kopper med latte og masse kanel, så jeg venter i spenning! vennina mi sa ho hadde magefølelse på at det skjedde noe i løpet av natta. og når ho har dem følelsene stemmer det som regel, så jeg går i troa!!! masse lykke til med deg oxo har det skjedd noe mere???? koz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå