Joikaboll@ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Det var bare helt PERFEKT!!!!!!!! Jeg gleder meg masse til å bruke den!
Irmelinn m/spire Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Så gøy Jeg vil også ha min, men det er jo bare 3 dager siden den er bestillt! Hehe, jeg er en litt utolmodig sjel på akkurat det området
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 når skal du bruke den, og når/ hvor bestilte du den?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Gratulerer såååå mye! Jeg skal prøve min etterpå (den henger i skapet mitt) - underkjolen kom i dag og jeg må ringe til forloveden og spørre om hun kan komme og hjelpe meg å ta den på - den har korsettsnøring i ryggen og jeg er helt avhengig av hjelp, hehe =) Må jo sjekke at kjolen ikke må legges noe særlig opp, hehe... Lykke til =) Klem fra "bare 5 uker og 4 dager igjen til bryllupet mitt" =)
Joikaboll@ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Skal bruke den i september, bestillte den i slutten av april. Kjøpt gjennom Torunn.
Joikaboll@ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. juni 2007 Hvordan klarer du å vente da....? Er snøring på min også så fikk litt problemer, heiv meg på telefon og ba forloveren min komme fort som f.... hun var her på få minutter (skjønner ikke at hun rakk å sette seg i bilen engang ) Andre gangen jeg prøvde den i dag fikk jeg god hjelp av Heihei ;o) Får håpe din sitter like bra, kjedelig om noe må gjøres om da.
DK+2 Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Har å bestillt av Torunn! Håper min kommer snart, bestilte den i slutten av april jeg og, men var litt treig med å sende henne målene, men den var ivertfall på tur til henne, så håper den kommer snaaaart.... *gleder meg vilt!* skal også bruke min i september!! Håper den sitter som støpt!
Joikaboll@ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2007 Det blir spennende.... jeg satt konstant på posten.no å sjekka sporingsnr di siste dagene. Og da det stod at den var registrert på posten her spant jeg avgårde ) Og hoppa rett i kjolen etter å ha kommet meg inn døra her Om det hjelper deg litt kan jeg jo si at jeg bestilte kjolen 20. april Lykke til!
DK+2 Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Sitter og klistra til sporinga her... hehe. Den er underveis, er i oslo nå, så snaaaart har jeg den! Imorgen eller mandag vil jeg tro... farsken at det der helg nå... vil ha den med en gang!!!! Herregud, hvor utålmodig går det ann å bli??
Joikaboll@ Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2007 Hehe... det er noen grufulle dager ja Håper du blir fornøyd. Om kjolen din er i Oslo får du den nok i morgen, spor den før posten stenger i morra
Joikaboll@ Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. juni 2007 *rister på hodet* kan jo ikke vise den fram da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå