Feliz31 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er gravid i ellevte uke. Før digget jeg pepsi max, men nå har jeg fått avsmak på det. Jeg har begynt å drikke Farris, gul farris. MÅ bare ha det. Det er vel endel salt i Farris?? Kan det være farlig for meg? Det er snakk om en halv liter pr dag ca, max en liter.
gladbaby Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg aner ikke om det kan være farlig for deg, men jeg vet at på hjerteavdelinger er Farris bannlyst. De som sliter med høyt blodtrykk skal heller ikke drikke det. Snakk med lege eller jordmor om det, du! Hva med vann med sitron i? Kanskje Bris er bedre for helsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå