Gå til innhold

Stemmer det at bilstoler med base e dømt nord og ned..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som ville ha en akta graco med base.. Ka gjør vi nu...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noe farlig eller dårlig om det"!

Kos deg med setet ditt du! :D

Skrevet

det har ikke jeg hørt. Vi har akta Graco med base :o)

Skrevet

har jeg ikke gørt noe om, vi har nå kjøpt recaro sete med base=)

Skrevet

De har tatt en test som var gjengitt i VG 24. mai. Der var det nye acta graco duo locig dømt hardt. Stor fare for feilmontering på akkurat DETTE setet. Men det gamle acta graco og andre base seter kom bra ut. Var et sete med base som vant testen.

 

Sjekk testen via VG sine sider, søk etter test og du finner blandt annet denne. Det har vi gjort. Vurderer setet som kom på 2.plass pga prisen, men har ikke helt bestemt oss enda.

 

Lykke til i valget ditt.

Skrevet

vi er blitt anbefalt bilsete med base av forsikrings selskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...