Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Lille går jo i bhg. Han begynte da han var to år noe som gikk veldig fint. Da hadde han gått ett år hos dagmamma først som "tilvenning" Tenkte å gjøre dette med nestemann også, hva tenker dere om det?
Mockanin Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Faktisk så tror jeg det er positivt. Overgangen blir ikke så himla stor heller. Det er forskjell på å forholde seg til 5 andre barn og en hel barnehage.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Jeg er ikke for dagmamma, så hvis du må så hadde jeg heller sendt barnet i barnehage med kompetante personer...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Hadde vært kjempekoselig å være hjemme, men det er dessverre ingen mulighet. Med mindre jeg arver noen millioner
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Da hadde jeg heller satset på barnehage...
Mockanin Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Skjønner hva du mener. Men det finnes faktisk dagmammaer som er flinke også. Dagmammaer som ikke bare ligger på sofaen og ser på unga, sånne som tar dem med på turer og som aktiviserer dem både inne og ute. Jeg mener at dagmamma frem til dem er ca. 1 1/2 - 2 år er greit. Etter det trenger unga å komme seg i barnehagen.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Joda barnehage er flott Men da er jo hun/han så liten enda...Skal uansett søke bhg når han/hun er to
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Du har desverre ingen garanti for at den dagmammaen er bra. Så jeg syntes at valget er enkelt... Bhg i første rekke, får ikke minsten plass så får du heller prøve dagmamma... Men, vi er alle forskjellige...
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Siden vi har verdens beste dagmamma, så er ikke jeg redd for å anbefale at barnet går et år hos dagmamma før det begynner i barnehagen. Men selvfølgelig, det kommer mye an på dagmammaen. Vår dagmamma er super. Der synges og leses, tegnes og bygges, lekes og koses, ute og inne. Ute hver dag, sommer som vinter, såfremt været ikke er helt vanvittig, da. Men regntøy og gode dresser er standardutsyr, ja, for ut skal ungene! Passer forresten bare to unger nå, har maks tre, tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå