Gå til innhold

Hvor mye skal jeg betale barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha barnevakt for første gang til helga. Kommer til å legge guttebassen før vi drar, men kan hende han våkner for mat. Drar vel når han sover, og kommer hjem utpå natta. Barnevakten er 21 år. Hvor mye betaler dere? Og hva kjøper dere inn av mat og snop?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hvor lenge dere blir borte, men 300 er vel nok. så lenge han sover er det jo en "enkel" jobb.. Da jeg satt barnevakt da jeg var yngre var det stas med ferdigpizza, popcorn og brus:)

Skrevet

Da jeg var 21 (6 år siden) så tok jeg 50kr. timen. Det er veldig hyggelig med litt brus og snacks...

Skrevet

Jeg husker og det var stas med ferdigpizza. Men vet ikke om det er like stas lenger:) hehe jenta er 21:)

Skrevet

da kan du jo bare ta en telefon å høre hva hun liker eller ikke liker

Skrevet

Sant nok:) neida blir nok ikke noe problem dette. Blir vel værst for mora å dra hjemmefra...

Skrevet

Jeg tok og 50 kroner timen , passe pris det.. Eller bare bli enig om en pris.. Kjøp inn litt snacks og brus, kanskje spørre om der skal leie en film...?

Skrevet

HEI

Jeg er i Spania, så prisene er kanskje litt lavere her enn i Norge.

Jeg betaler 7 euro i timen (56 kr) til en som er 15 år (hun passer ikke babyen min, men de andre barna). Har også en dame på 30 som passer barna, men hun gjør også husarbeide når de sover. Hun får 8 euro (64 kr).

Husker jeg hadde en "trillepike" i Norge som jeg begynte å gi 100 kr timen. Det ble litt for dyrt i lengden, synes jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...