Gå til innhold

Hva mener han med det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 29 uker på vei og har hatt god støtte av sambo heeeele veien... Men i går begynte han å spørre meg om vi skal dele foreldre retten på barnet vårt og om han får se han mye!! Jeg har da ingen planer om å gå i fra han... Vi har også planer om å kjøpe bolig nå og har søkt om lån. Men hele tida så spør han meg om jeg veit hva jeg setter meg inn i å om jeg vill dette. Jeg vet da hva jeg vil!! Men det virker ikke som han veit... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje lurt å spørre han selv hva han mener? Synes han er litt kryptisk når han sier slikt...

Skrevet

Jeg tro han egentlig mener å spørre hva HVIS/OM at... Vi diskuterte dette i god tid før vi bestemte oss for å lage barn, for man må jo også ta høyde for at framtiden kanskje ikke blir akkurat som man hadde planlagt/ønsket... Eller så er det jo en veldig tøff følelsesmessig sit det å vente barn, kanskje han bare trenger å vite at det finnes utveier OM/HVIS, og i så fall er det jo bare knallbra at han er så opptatt av å få se barnet sitt! :)

Jeg syns du skal prøve å ta det med knusende ro. Event ville jeg sagt fra om det gjorde deg nervøs, og at du gjerne vil høre han fortsatt er glad i deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...