Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Er 33uker på vei,og tankene mine er naturligvis på fødselen og alt så skal skje etter på! Men når eg ser på alle bilder o.l av damer som ammer så har de så "lange" brystvorter, jeg har ikke det, mine er egentlig små, og lurer på om jeg derfor vil få ett problem når jeg ska amme? Noen med erfaring? Bare lure litt på detta eg liksom!
futte (tm) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 De hadde ikke lange brystvorter før de begynte å amme Mine var og ganske små og den ene var "innovervendt". Etter noen måneder amming fikk jeg og "lange" brystvorter. Hadde litt problemer i begynnelsen med den innovervorta. Det var vanskelig for babyen å få tak og jeg ble veldig sår. Den andre fungere ganske godt fra dag en selv om den var liten. Så lenge det er en definert knopp å kile ungen på leppa med, så vil jeg tro det fungerer greit. Lykke til!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 jeg har også fryktelig små brystvorter og fikk tips fra legen at jeg hver dag når det nærmer seg slutten skal prøve å dra og forme dem litt. ikke bare hjelper dette så de blir større så det blir lettere for babyen men også herder det dem litt så jeg frorhåpentligvis ikke blir så sår og øm. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå