bekks Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 bare lurer...selv har jeg igjen en uke til ul terminen, mensterminen er i morgen...håpehåpe... men jeg tenker overtid, og er delvis innstilt på det. da slipper man bli skuffet! hvor lenge går man overtid der dere skal føde før de setter igang? på lillehammer er der 11 dg....
charles Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har UL-termin i dag, Naegel termin 29.mai.......Her setter de meg opp til første ovetidskontroll 19.juni !!!!! Og etter den dagen kan det gå nesten en hel uke før de setter meg i gang. JIPPI ! Jeg er heldigvis i god form, sover godt og er ikke lei......Men jeg håper at bebisen flytter ut av den trange hybelen FØR helgen... LYKKE TIL !! Hvordan er , forresten, praksisen ved de forskjellige sykehus i forhold til igangsettelse av fødsel ?? På overtid ??
Junijente07- Junigutt10 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 -4 dager i dag, men er satt opp på overtidskontroll Skien 15 juni. Altså 15 dager etter UL-termin. Krysser fingrene for at det skjer noe før den tid.
yvonneR Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Dette er 5 dagen min på overtid ifølge mens. termin. Var hos legen i dag. Hun vil sende meg opp til overtidsvurdering på Haukeland om 1 uke- altså 12 dager etter termin. Forrige gang fødte jeg en dag før termin..så det varierer visst veldig..
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 - 1 i dag. Aner ikke hvor mange dager på overtid man går i Drammen jeg.. .vet egentlig ikke stort om å være på overtid i det hele tatt.. Går ikke til jordmor, bare fastlegen. Har time der i morgen, så får spørre henne da. Håper det skjer noe snart da, slik at jeg ikke trenger å vente er jo litt slitsomt detta. Orker ikke tanken på å få 14 dager til. Vet ingenting om jeg er moden eller noe sånn, for legen har ikke skjekket det, vet ikke om leger gjør det heller jeg.. så her er alt uvist...
Lillegutt ble junibarn Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 her er å alt uvist.men jeg er hvertfall 6 dager OVER termin.30 mai.
Marolla Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Det er er allerede blitt bestilt overtidstime til meg den 18 juni. da er jeg 14 dager over.
mammatil2flotte Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 2 dager på overtid i dag.. Har vært på KK på kontroll, ble strippet.. Håper fødselen starter snart!!
Forskeren Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Også 2 dager over, ser ikke ut til at det skal bli noe i nærmeste framtid... sukk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå