~mamma~ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Det blir ofte det vanlige: Kjøtt Grønn salat Potetbåter Bearnaise Potetsalat Trenger sårt å variere litt! Noen som kan hjelpe med tips?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Potetsalat, grønnsalat, grillede tomater, potetstappe, ris, fløtesausen fra TORO, pommes frites, peppersaus, pinnebrød, baguetter..
Askepått Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 jeg har helt dilla på grillet squash med havsalt og nykvernet pepper NAM Ellers er det jo masse godt: waldorfsalat fylt paprika (forskjellig sopp,mais,erter, hvitløk, løk og ost på toppen) hvitløksbaguetter cherrytomatsalat (når jeg ser det så slår det meg at vi er hissig på hvitløken i denne familien :-) vi har hvitløk i praktisk talt alt
Piipii Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Grillet aspargis er også digg på grillen syns eg da:) Og sjampingjonger md hvitløksmør i.
Askepått Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 sjampingjonger med hvitløksmør i? Se der var det jammen en hvitløksvariant jeg ikke har prøvd enda. Den må testes ut i kveld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå