Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Vi skal til Røros til min familie der, og så tar vi med oss mormoren min på 77 hit etterpå, skal være på HITRA i 3 dager på turen hit.. Blir bare en rolig og rimelig ferie på oss i år for vi har litt dårlig råd for tiden,men neste sommer blir det enten syden eller damark i 14 dager :-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Samboer har ikke ferie i år, så det blir nok bare en svipptur på hytta på Larkollen i helgene
Piipii Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Siden jeg har termin i august blir det rolig ferie på oss også. Vi reiser heller til syden i oktober:) Så i sommer skal vi bare på hytta i Holmsbu og på vaset. Skal en lang helg til kr.sand (dyreparken og kaptein sabeltann show:) ellers blir det vil en tur til Daftø, der mamma har campingvogn og litt båtturer her hjemme tenker jeg. Snakket litt om å reise til sommarlnd i bø, ja og forresten så skal vi en svipptur til fr.havn. Blir vist litt farting på oss alikevel ser jeg nå, hehe.
camilla^ Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Her har vi igrunn ingen planer om å reise på noe ferie, ikke jeg hvertfall. Må drene ferig huset, og endel slike ting. Mens gubben og hans barn tar en tur til nornorge til hans familie reiser meg og mine barn på hytta. Igrunn det eneste jeg kan si jeg skal på ferie, er en helg meg og gubben har barnefri vi skal til oslo og besøke venner. Slappe av helg! Det skal bli deilig.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Her skal lille gutt en uke på ferie til mine foreldre, så nå jeg er ferdig med skolen reiser jeg ned dit, også blir vi der i litt over en uke sammen. Reiser hjem, og i juli reiser vi alle tre til Sverige en uke. Så da håper vi på fint vær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå