Gå til innhold

Mari-m/reka.. begynner nervene å komme ang i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner faktisk å kjenne det litt nå, hehe.. Nesten litt skummelt.. :) Krysser fingrer for at vi får fine fødsler begge to, ikke for raske, men akkurat passe.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja må erlig innrømme at her har nervene begynt og melde seg. Har sikkert tusen tanker i hode akkuratt nå. Alt i fra om jeg har husket og lade opp mobilen til skal tro hvor lang tid det vil ta, og hvordan det er og bli satt i gang. I dag er en slik dag der jeg føler jeg bare går rundt meg selv, uten egentlig og få gjort noe.

Skrevet

Ja, er sånn her hos meg også, i morgen blir det liksom ingen vei tilbake.. Jaja, godt å få det overstått også, for det er uutholdelig her i varmen, skal bli fint å møte den lille personen som har bodd i magen min så lenge.. Vet du vekta på babyen din? Her er det en på ca 4 kilo, håper det er maks, for forrige-mann veide 4640, ble så fort stor, så det var jo litt trist.. ;)

Skrevet

vekta på babyen er nå estemert til rundt 4200gr, men som de sa kan det være vanskelig og treffe eksakt på vekta, så jeg kunne regne med alt i fra 3800- 4600, så da satser vi på det minste he he he he. ja her også er det uutholdelig varmt, så i dag står varmepumpa på full kulde, menst jeg prøver og rydde og vaske litt her inne. må ha noe og gjøre på for å roe nervene, men kjenner at nå er det jammen tungt, så må ta pauser hele tiden.

Skrevet

Ja, det er godt det snart blir lettere kropper her.. Kan jo ikke stole blindt på estimeringa nei, legen sa faktisk at man kan ta opptil 1 kilo feil, så da får jeg vel en babye på alt fra 3 til 5 kilo.. Hehe, får håpe det blir i underkant. Har du vært kostregulert, eller bruker du insulin? Har type 2 diabetes, men har hittil vært kostregulert, men sliter litt med skikkelige svingninger nå som kroppen jobber mer, med små-rier.. Blir deilig å få mer normale forhold etterpå, slippe de lave og høye hele tiden, og svimmelhet, slapphet..

Skrevet

jeg også er kostregulert, men har som du slitt veldig nå siste ukene med et forferdelig svingende blodsukker. Tåler svært dårlig lavt blodsukker nå, blir kjempe kvalm, slapp og svimmel, men merker at det nå på slutten skal lite til før blodsukkere stiger rett til værs igjen.

Vet du foresten om du er moden? jeg tror ikke jeg er det, for ble undersøkt for en uke siden og da var jeg det i allefall ikke, selv om jeg sliter med harde og vonde kynnere, så skjer det ingen ting ser det ut til.

Skrevet

Jeg har hatt mye maserier uten effekt, ble sjekka i går, og han sa det ikke akkurat var det beste grunnlag for igangsetting. 1-2 cm åpning og halvmoden.. Får satse på at modningen går raskt for oss som har født før når vi får modningsgele..

Lavt blodsukker er bar så fælt, blir akkurat sånn du sier.. Ikke godt når hormoner og alt spiller inn heller.. Blir heldigvis mer stabilt rett etterpå..

Skrevet

Masse lykke til begge to. Gleder meg til å høre hvordan ting har gått.

Skrevet

Jo, tusen takk.. Gruer litt nå, men skal vel gå bra.. :)

Skrevet

Tusen takk for det:O) her gler grur vi oss. lurer på om det ikke er sommerfuler i steden for baby som kommer ut tjhi :o)

Skrevet

Lykke til dere to. Veldig spennende! Jeg kommer muligens etter på torsdag:)

Skrevet

Lykke til jenter! Kommer til å tenke på dere i morgen:-)))

Skal selv på sykehuset i morgen- aner ikke hva resultatet av det blir. Mye som skjer her nå!

Skrevet

Tusen takk til alle, og håper dere også føder snart! :) Kanskje alt skjer på nesten samme tid? Har du mye rie-aktivitet Merrily??

Skrevet

Nei, ikke mye rie-aktivitet i dag. Helt rolig. Med "Mye som skjer her nå" mente jeg at vi alle skal enten på sykehuset til kontroller der ting skal vurderes( som jeg skal i morgen) eller settes i gang osv.

Men men- kanskje alt er så rolig i dag av alle dager, fordi det er stille før stormen:-))) fikk jo masse fødsestøv av Regnbuemor også så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...