Gå til innhold

Postrafen i 3.trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok ett par ganger i starten av graviditeten, da jeg var skikkelig kvalm og bare måtte noen ærend.

Imorgen skal vi reise på biltur til Danmark, og jeg blir fortere kvalm enn ungene , hehe..

Tror dere jeg kan ta disse i 3.trimester også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel i 1.tri det er mest farlig å ta medisiner, men hvis du tok det da skulle det vel gå bra å ta det i 3.tri også??

Skrevet

Ok :) Synes bare å lese så mange plasser om ting du ikke skal i 3. trimester.. eks Zon salven skulle vi ikke bruke nå.

Skrevet

Men du burde kanskje høre med legen i tilfelle. Hvis det ikke står noe spesifikt om det i felleskatalogen da

Skrevet

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Fordelene ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Bør kun ordineres i laveste dose over kortest mulig tid. Overgang i morsmelk: Utskilles i morsmelk. Preparatet bør ikke brukes under amming.

Skrevet

glis... du kom meg i forkjøpet, turbo:-)))

Skrevet

Takk for svar :) Ikke så lett å bli klok på det som står i felleskatalogen. Men jeg ringte legen nå, da sa hun det samme som deg. Så lenge vi kunne ta det mot kvalme i starten av svangerskapet skulle det gå bra nå i slutten også :)

Det var en god nyhet for meg jaffal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...