Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Noe ala vannmelonen eller noe? Blitt hekta på klissete søppel om utroskap,kjærlighet o.l
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Er vel ikke din sjanger, da, men jeg gleder meg til å begynne på Jo Nesbøs siste: Snømannen. Den kom i posten i dag...
Elinemor1 Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Vesst du likte vannmelonen, så e det masse bøker du kan læse ;-) (jobbe i bokhandel ;-) ) D e en serie (uavhengig av hverandre) som hete "Bag of fun". Masse sånn som du like..Anbefale "de desperates cafe". den likte iallefall æ..Nån andre bøker som e bra e bøker skreve av Denise Rudberg. Dæm hete Venninnen, Prinsen, nr 37, Matilde og Jenny S. Så det va no litt tips fra mæ :-) Lykke tell!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk:o) Da blir det bok shopping i dag:)
Elinemor1 Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Bare koseli å kunne hjelpe..savne jo jobb litt da ;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 hehe kommer sikkert flere bok-spm fra meg på denne siden,bare vent,snart er det krim eller noe i den duren jeg har dilla på
Askepått Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 ALT fra Marianne Keyes - vannmelonen, de desperates kafe, sushi for nybegynnere, er det noen der ute, en sak har alltid tre sider Kommer ikke på flere i farta, men Keyes er en sikker vinner.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Elinemor, ikke nok med at du også jobber i bokhandel, du bor i hjembyen min og! ;o)
Elinemor1 Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Du har en skikkeli fin hjemby!æ stortrives ihvertfall ;-)
Askepått Skrevet 5. juni 2007 #11 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har også vært i hjembyen deres, og jeg må si at den er flott og utelivet er unikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå