~mamma~ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg gir fast hver mnd til: Røde kors 200,- SOS-barnebyer 225,- Kreftforeningen 200,- annenhver mnd. Vi har en kombinasjon av felles og delt økonomi, så jeg har ikke helt oversikt over hvor mye sambo gir, men jeg vet at han støtter Plan, Redd barna, Kirkens nødhjelp og et barnehjem i Brasil. I tillegg gir vi ekstra ved spesielle innsamlingsaksjoner. Hvem støtter dere?
Stratos med 3 barn Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Plan, dooa, dyrebeskyttelsen, fod, norsk luftambulanse, natte ravnerne, blindeforbundet..... Også var det alle innsamlingene som går da
Frøya&Odin Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 sabona (fadderbarn) hjerte og lunge foreningen ellers som deg til spesielle innsamlingsaksjoner
Leola Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Gir av og til men kunne nok blitt flinkere. Er ikke flink i forhold til deg iallefall:D
Silje og Vaniljebollene Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Plan fast, og de som måtte spørre på gata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå