Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg vil bare innhente litt info og sammenligne litt. Min 8 mnd tass spiste i dag ( lunsj) 1/2 brødskive med jernberiket prim og drakk 2 dl utvannet pærejuice. Hva spiser deres babyer til lunsj, og hvor mye brød spiser de til et måltid.
veronica t Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Miriam spiser alt fra 1/2 - 1 banan til lunch. til frokost spiser hun 1 posj grøt + 1/2 skive m leverpostei.
ScaryMama Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Nikolai er litt yngre (7mnd) men han spiser en tynn brødskive uten skorper med prim.
_svana_ Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 E og A deler litt over ei skive + litt frukt til lunsj. Så det høres jo omtrent likt ut som hos deg, Fertila. 8 mnd på tirsdag.
Elimie :-) Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Jenta mi spiser ei skive med leverpostei til lunsj, og litt frukt etterpå. Prøver å gi henne mme å drikke til, siden jeg kun får i henne 400 ml mme tilsammen på hele døgnet, men hun er lite interessert i det Så det ender alltid med vann til maten istedet.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Mini spiser 1 skive (får 2, men spiser selv,så mye går nok på gulvet) med leverpostei,makrell i tomat,lakse pate,prim.leverpostei eller smøreost... +litt frukt. lunsj: 1 porsjon grøt + frukt.. og mye vann til begge måltider:=)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Mamman til Mie er 400ml mme inkludert væske i grøt? For jeg mener å huske at de kun trenger rundt 500ml melk og det er inkludert mme, evt amming og all væske i grøt. Det jeg mente er at, det virker som hun får nok melk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå