Gå til innhold

Kjeder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste på 6,5 har fått vannkopper! Det blir nok en kjempefin uke! Det knallværet, og så må vi sitte her og smøre vannkopper. Hvorfor kan de ikke få sånt bare på vinteren når jeg aller helst vil være inne? Ikke nå når sommeren endelig har kommet! Det som også spøker i bakhodet er at når hun er ferdig, så er det vel ikke mange dagene før yngstemann på 3 får det. Og der røk resten av sykedagene mine ja. Gubben er i ferd med å bytte jobb, så det passer jo så sinnsykt dårlig for han akkurat nå.

Jaja, jeg får vel unna litt klesvask og husarbeid da håper jeg. Får se det positive i dette. Også har både gubben og jeg hatt det, og ungene slipper å få det som voksne! (Trøster meg selv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke så greit nei...

Men mine eldste hadde bare 3-4 dager, og ikke så ille. De fikk med nøyaktig to ukers mellomrom, men jeg trengte bare en sykedag (var helger og jeg jobbet bare 50 % da)

Så lenge hun ikke har mye feber og føler seg syk kan hun jo være litt ute da. Men er lurt å unngå sandkasse eller jord (kan jo få i sårene og det er ikke så lurt, i forhold til evt infeksjon).

Venninna til min 6 åring har akkurat hatt, og der fikk lillebroren i forrige uke (litt over 2 uker etterpå). Vi reiste da på besøk med minsten vår, for å prøve å få.... Føler meg litt slem, men er jo best å få det som små, og er bare henne igjen hos oss. Men de var ikke så ivrig på å leke sammen, så det er ikke sikkert det blir noe av det. Mannen min er hjemme nå (sjømann), så det hadde i grunnen passet veldig godt nå. Får se i løpet av de neste to ukene....

kanskje du bor i nærheten av oss... hadde vært kjekt å "prøve å smitte" en gang til... hehe

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Takker for det!

Det virker som hun har fått det ganske lett, men hun har jo bare hatt det et døgn. Var litt ute i ettermiddag, men var ofte inne og slappa av. Ser ut som hun klarer å regulere det selv, så jeg lar henne gjøre som hun vil. Har et vennepar som har meldt sin ankomst en av dagene(venninne av eldste og kompis av yngste som også er søsken). De ville også ha. Dessuten har svigermor sagt hun kan ha henne, og blir det ikke verre enn nå, så går jeg på jobb på torsdag og fredag. Vil ikke overlate henne til svigermor hvis hun er kjempeplaget og grinete. Men foreløpig har flaska med hvitvask kun vært fremme to ganger og null klaging. Får se hvordan natta blir. Nå sover hun i bare trusa med et laken over seg, så forhåpentligvis blir hun ikke for varm og begynner og klø

Synes jeg klør selv jeg, men jeg har hatt det. Verre med gubben, svigermor er usikker,men mener han har hatt alle barnesykdommer. Får håpe hun husker rett!

Som du ser blir jeg ekstremt skravlete når jeg ikke er på jobb!

P.S. Vi bor i Fredrikstad :-)

Skrevet

håper natta gikk greit.... Og håper gubben har hatt.

Blir litt langt til Fredrikstad for oss ja..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...