Gå til innhold

11 uker og denne varmen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillen la i bare bleia i skyggen igår... Begynte med ei lita lue på henne, men måtte ta av denne fordi ho ble helt våt i håret. Så kom venninnen min og sa at de ALLTID skal ha på seg lue når de er ute uansett hvor varmt det er...

Ikke kom det så mye som et vindpust igår heller...

Stemmer det at de alltid skal ha på seg lue? Da tror jeg hun hadde kokt bort. (Var ikke noe i sola)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan vel være at de er redd for ørebetennelse. Enkelte er veldig plaget av dette. Har brukt mest solhatt i disse varme dager. Er ikke bra at de blir for overopphetet. Min reagerer veldig på varmen så her har det gått kortermede bodyer for det meste:)

Skrevet

Jeg har nå på snuppa lue jeg. Men den er veldig tynn.. nesten litt sånn lommetørkleaktig. Kjøpt på babyshop. eller er silkeluer også fine i sommervarmen

Skrevet

Jeg bruker ikke luer i denne varmen..men sommerhatt slik som en annen her beskriver...lommetørkleakti. Men når det er vindstille og skygge...da får hun ligge helt uten...deilig å få litt luft på hodet for dem også... Så tror jeg ikke det hjelper å være hysterisk heller. I andre land er lue fremmed for foreldre å ha på babyer...de vokser da opp de og;)

Skrevet

Jeg bruker solhatt, men kun for at han ikke skal bli solbrent på hodet. Hadde han hatt hår så hadde jeg nok latt han være uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...