Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner rett og slett ikke..Jeg og lillegutt er alene hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle just til å lage en slik tråd,thihi :0)

Jeg er helt ide`-løs på middag...

Skrevet

Kyllingfilet og ris. Fant en pakke i fryseren.

Skrevet

Kyllingsalat! Med pasta og godt brød! Gleder meg allerede:)

Skrevet

vi skal grille,men jeg aner ikke hva:)

Er i gang med å vaske verandaen hvertfall,så koselig det blir det:)

Skrevet

aner ikke jeg heller. Tirsdag er vegetar dag og jeg og lillegutt er hjemme alene, så det blir sikkert grøt eller pannekaker. Orker ikke handle idag.

Skrevet

mulig dette er en kjenning for alle andre, men jeg har nettopp oppdaget maxboller i paprikasaus (hermetikk) Syns de er så gode, og når man ikke er inspirert, eller har dårlig tid eller bare lyst på det så er dette med pasta til og kanskje en tomatsalat på siden kjempegodt! Fins i alle butikker og har lavt nivå av fett og kalorier. Jeg er helt fan av pastaskruer for tiden, så det spiste vi til i går.

Skrevet

I dag blir det vel grilling når samboern kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Jeg er alene hjemme med lillegutt, men han har egen melkefrie mat i fryseren, så jeg vet ikke hva jeg skal lage meg jeg.. Spaghetti og kjøttdeig med hjemmelagd tomatsaus kanskje? *tenke-tenke* Er så fint grill vær, men sambo jobber overtid..

Skrevet

Vi skal i parken å grille:) Kjempe kos:)

Skrevet

Noe fra Fjordland :-D skal på jobb :-)

Skrevet

kjøttbullar og toro potemos.. ikke så kreativ i varmen....ellwr kyllingsalat....

Skrevet

jeg og lillegutt er hjemme alene i dag, sambo jobber overtid, så er ikke hjemmat før rundt kl 21.

så tror vi varmer oss en pakke med tortollini og har på dolmiosaus på den =) det liker vi begge 2 =)

Skrevet

Vi skal grille pølser bare..

Skrevet

rett og slett noe så kjedelig som fiskeinner, gulerøtter og poteter.

Skrevet

Tomatsuppe med makaroni

Skrevet

karbonader med burger brød... hehe.. jenta på 2 år og 5mndr som fant det frem på butikken, så da får jo bare sjefen få bestemme da :P

Skrevet

Her tror jeg det bare blir en baconomelett og brød i dag.

Skrevet

Kyllingsalat med poteter , egg, salat, masse kylling, purre og mais, og hjemmelgd dressing og loff!

Mmmm :)

Skrevet

pitabrød fylt med masse salat og strimlet svinekjtt. Nam! Enkelt, og kan fylles etter smak og behag:)

Skrevet

Fjordlans rømmegrøt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...