Gå til innhold

Engler og demoner DAN BROWN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åå det er så spennende nå..Har kommet til kapittel 52 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er en av de beste bøker jeg lest!!

Skrevet

Ja, den er bra!

Husker jeg leste den akkurat da det ble valgt ny pave i Roma (var vel i 2005..?) Var litt artig.

Skrevet

synes det var litt vel mye into om antimaterie i begynnelsen, men nå har det virkelig blitt spennede og ENDELIG har jeg fått time hos jordmor..er så glad :)

Skrevet

Klisjepreget søppel. men den er vesentlig bedre enn davichi koden.

Skrevet

Hva handler den om? hvilken sjanger?

Elsker å lese,blir helt oppslukt i boka hvis den er bra..

Lykke til hos JM,håper alt står bra til:D

Skrevet

Thriller....skal se om jeg finner et utdrag fra boken

Skrevet

En verdenskjent vitenskapsmann blir funnet brutalt myrdet med et mystisk symbol på brystet. Professor Robert Langdon finner ut at symbolet har tilknytning til broderskapet Illuminati, som er gjenoppstått for å fortsette sin vendetta mot erkefienden, den katolske kirken. I Roma jobber Langdon sammen med Vittoria Vetra, og de forsøker å finne ut av symbolene for å redde Vatikanet fra broderskapets planer. Dette er den første boken med Robert Langdon som hovedperson

Skrevet

Takk:)

Må kjøpe den:)

Skrevet

Da ville jeg heller ha EN lekker drink på toppen av SAS-hotellet.

Skrevet

Engler og Demoner er den eneste boken av Dan Brown jeg har lest, og det blir med den. Makan til makkverk skal du lete lenge etter. JEg ser jo det at den kan være spennende, bortsett fra at jeg visste hvem morderen var alt for tidlig, men den er så stappet med klisjeer og dårlig språk at jeg var mest forrbannet når jeg var ferdig.

Skrevet

Ler meg fordervet @ sug lut!!!!

Boka er helt grei den. Ikke akkurat spesielt avansert litteratur, men helt greit å slappe av med i varmen :-)

Jeg likte engler og demoner bedre enn da vinci'en

Skrevet

Bra bok det :D skal begynne på den selv snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...