Gjest Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 går det?? Hehe,selvfølgelig går det da,men tenkte,ser ikke for jentete ut?? Skal bare brukes som sovevogn,men tenkte med tanke på event neste barn.
supergyda Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Nei. Ville ikke hatt rød og lilla vogn til jente heller. Men det er meg, da :-)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hadde jeg ikke tenkt på at ikke gikk an en gang... *erikkesærligopptattavfarger*
Frøya&Odin Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Ungen bryr seg katta om farger. Og det er vel ungen som skal vises fram og ikke vogna. Hilsen ei til som ikkebryrsegkattaomfarger og som synesatimaterialistiskeverdiererbest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå