Gå til innhold

Guttemage vs. jentemage?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen..?

Hvis man bærer en jente, er magen høyt eller lavt?!

K;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det har noe å si. jeg har hørt at hvis magen er spiss får man gutt og hvis den er rung får man jente. min mage er mer spiss enn rund og jeg venter jente. det er nok bare veldig forskjellig fra person til person.

Skrevet

jeg mener at venter man jente bærer man magen høyt. lavt med gutt.

og jentemager er oftet runde og brede. guttemagen er mere spiss, og man kan ikke se bakfra at man er gravid nesten.

Skrevet

på meg er magen spiss, man kan ikke se bakfra at jeg er gravid, men det er en liten jente i magen min. så jeg det er veldig forskjellig fra person til person hvordan magen er. selvfølgelig stemmer dette på noen, men ikke på alle.

Skrevet

jeg bærer magen ganske langt ned og en kan ikke se bakfra at jeg er gravid (sier iallefall andre) og den er ganske spiss liksom..

jeg venter gutt:)

Skrevet

Magen min er langt nede og rund (svær overalt synes jeg selv hehe) og her ligger det en gutt :)

Skrevet

Jeg har forstått det slik at guttemager er mer spisse og man kan ikke se bakfra at man er gravid. Men jeg hadde denne typen mage i forrige svangerskap (jente) og dette (gutt). Derimot er magen lavere denne gangen, måtte begynne tidligere med mammabukser fordi jeg ikke fikk igjen buksa.

Skrevet

jeg venter en gutt og fått høre at magen er litt spiss .. ser heller ikke bakfra at jeg er gravid .. har omtrent bare lagt på meg på magen .. bruker fortsatt min gamle dongeribukse,enn så lenge.. og er 26 uker på vei.. hehe ..

Skrevet

Jeg hadde høy spiss mage med gutten min. Magen min er veldig lav denne gangen, men spiss også nå (kanskje litt rundere enn sist) - venter jente.

Skrevet

Kunne ikke se bakfra at jeg var gravid sist, og heller ikke denne gangen ( er 33 +1 ).

Skrevet

Jeg har også lav og spiss mage som ikke synes bakfra, og venter gutt =)

Skrevet

sist hadde jeg tyypisk jentemage, siden den var rund og ikke så spiss som guttemager pleier å være. ultralyden sa det samme. men ut kom det en gutt! tror det kan være veldig individuelt jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...