fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 som vet om det er noe svangerskapskurs her???
mybabyboy Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Har ikke fått tilbud om det hos helsesøster, men de har jo jordmor kafe hver mandag på Årnes da, kl 1300 viss jeg ikke husker feil. Jeg fikk beskjed om å komme dit og spørre viss det var noe jeg lurte på om fødsel og svangerskap=) Ring jm og spør da=) eller legen din
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 det er jeg klar over, har vært med på en jordmorkaffe.. jeg føler jeg får behovet mitt dekket hos jordmor, men min kjære som vil på svangerskapskurs nemli:) får høre med jordmor eventuelt..
Wea og mini Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Det er visst ikke slike kurs på Årnes lenger. Synd egentlig. Men, jeg synes jordmor her er veldig flink til å ta opp det vi ellers ville fått på kurs. Min mann er med på jm-besøkene hver gang, slik at han også er oppdatert til en hver tid. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå