Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg begynner å bli litt fortvila over samboern min. Vi har bestandig hatt et fint og heftig sexliv, også nå når er jeg gravid. Prøver å få han til å kjenne på magen, nå kan jeg kjenne sparkene på utsida av magen og se at det rører på seg der inne. Men han bare spøker det bort og vil ikke kjenne etter, istedet begynner han å tafse på meg som regel. Jeg har jo ofte lyst å ha sex, men ikke hver gang vi er intime liksom. Hadde vært fint å bare ligge å kose med magen, jeg liker å ligge å kjenne etter bevegelsene når jeg er alene. En fin måte å bli kjent med bebisen på syns jeg. Men han vil ikke, skjønner ikke helt hvorfor? Han stryker meg fort over magen og klapper den når han klemmer meg og sånn, og av å til når vi er ute blant folk, men ikke ellers. Den dagen jeg fortalte at jeg var gravid så virket det som han ikke kunne vente med å få meg til sengs. Så snart sønnen min var i seng så prøvde han seg og han var helt vill. Jeg syntes jo det ble en litt pussig måte å feire graviditeten på jeg da. Dessuten er han veldig intens når vi har sex, han vil se på hele meg mens jeg suger han og han liker å knulle meg hardt bakfra for så å velte meg (bokstavelig talt) over på ryggen, brette meg ut å sprute ut over hele meg. Jeg føler meg flau, syns jo jeg ser ut som ei diger ku med de svære puppene og magen. Så er han blitt fæl til å klemme og dra i brystvortene akkurat som man gjør hvis man prøver å få ut melk! Har angst for at det plutselig skal komme ut noe mens han holder på med dem under akten liksom! Han suger seg hardt fast i dem også, vortene mine er blitt sprukne og såre noen ganger etter behandlinga hans. Jeg begynner å lure på om han tenner spesielt på gravide, har aldri turt å spørre og han er ikke den som liker å snakke om sånne ting. Men det er akkurat som han vil ha den gravide kroppen min mens han ikke vil tenke på at det er en baby inni der. Er ikke det litt sjukt? Eller er jeg bare nærtagende. Ser jo at mange menn mister lysten under graviditeten, så jeg burde vel bare være glad til. Men jeg har nok mer behov for kos og nærhet enn sex akkurat nå. Dette var nå bare et lite hjertesukk...
Moi 30 -termin 2.juli Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg syns du skal si i fra dersom du syns han er for hardhendt, eller det er andre ting du ikke liker! Han er jo ikke synsk, og tror sikkert at du liker det slik! Fin måte å si fra om ting i forbindelse med sex er å fokusere på det som BLIR gjort slik du ønsker, og slik unngå mest mulig kritikk, for det kan være veldig sårende... Når det gjelder magen var min mann også "fjern"(men stolt og glad) i starten, men helt med nå! Tror menn trenger litt tid på å la det synke inn, det er nok like vanskelig for oss med baby i magen å forstå hvordan han opplever graviditeten, som motsatt!
Fridulf Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Mannen er vill etter deg. Veldig bra. Han er kanskje ikke så god på denne kosingen? kanskje ukomfortabel med å kose uten å bruke utstyret sitt. Kos med han og forvent at han skal gjøre det samme. :) SI DET
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 fortell han hva du føler, lille venn. det er ikke akkurat særlig behagelig at han er brutal... håper det ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå