Nit@™ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Pilten har Acta Graco setet. Setet er bra det, men trekket er så klamt.. Han blir helt svett i varmen stakkar. Lurte på om det er noe en kan legge i mellom så det ikke blir så klamt. Tenkte jo på ull, men det stikker kanskje? Helseteppe blir for grovt synes jeg.. Tenkte ett eller annet, også klippe hull til selene. Finnes det noe slikt? Forslag? Tips?
Expat Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 I italia hadde nesten alle trillene et sånt trekk av grovt frottehåndkle... Kanskje klippe et gammelt håndkle eller to?
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Enig med forrige svar du har fått! Bruk frottehåndkle! Enkelt og greit å vaske også.
Nit@™ Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Ja, satt og lurte på håndkle selv... Bruker et å legge over når bilen står så ikke trekket og selene skal bli brennvarme. Et litt "langhåret" frotè håndkle burde vel funke som absorberingsmateriale det?
A4 Husmor.... Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 Eller du kan bruke flanellhåndkle som brukes bla. i forbindelse med amming. De har du gjerne noen av som du ikke bruker lengre
snuppedupp Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har brukt et stretch laken ( for barneseng) og klippet hull i dette. Da sitter det stødig rundt stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå