Gå til innhold

flere med termin rundt 22. juni?


Minnimor ü

Anbefalte innlegg

Det har jeg. Deilig å endelig ha startet permisjonen. Men det er litt småting som skal ordnes; pakke bag, vasking av klær, ordne klart stelleplass, vugge mm. Hva med dere?

 

Jeg tror ikke fødselen vil skje den nærmeste tiden. Forrige gang gikk jeg over termin. Tror det blir sånn nå også, men det hadde vært fint om jeg tok feil ;-)

 

Kjenner noen kynnere og litt ømhet i magen. Ellers ingen tegn her.

 

Hvordan er formen deres da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 18 juni her. Det eneste som gjenstår nå er senga. Jeg har født to ganger før. Begge gangene før tiden, så håper jo litt på at det skjer denne gangen også, men man vet aldri.

 

Har mye mensmurringer og kynnere og har vært en tur på sykehuset, men falsk alarm. Har 2 cm. åpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julimamma

Heia:) Har termin 23.juni. Prøver å få gjort noe om dagene, vil at tida skal går fort! Hviler meg innimellom slik at jeg er i toppform hvis det skulle starte. Har det meste i boks av babyutstyr, skal hente vugga til helga og re den opp. Tror ikke jeg får noe særlig før, men håpet er der. Fikk 3 dager etter termin med nr.1 og 2 dager før med nr.2. Er hoven i føttene spesielt. Har ellers kynnere som er kraftigere enn før pluss at det er en del murringer. Til tider er jeg også løs i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 dager til ul termin (29 juni) og 13 dager til menstermin (21.juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har UL-termin 18.juni og menstermin 28.juni. Håper at UL er mest riktig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25. juni, men sitter her nå i de små nattetimer og har forferdelig nedpress.

Var på sjekk ved føden forrige søndag og på onsdag. 3 cm åpning og 1cm livmorhals. Slimproppen er gått.

Tror og håper jeg slipper å gå til termin :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin den 24 og har hatt en del maserier de siste dagene. Håper at det går over til "ekte" rier snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...