Mammamor =) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 det er veldig individuelt, husker bare min lille gjorde deg overasskende tidlig.. men husker ikke hvor gammel.. noen uker?
M&K+Påsan <3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2007 Når klarer de å holde det oppe da? at man ikke trenger å være så forsiktig med å holde på det ..
Mammamor =) Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 husker ikke, men det merker du .. på en måte mener å huske at man skal være forsiktige med nakken veldig lenge.. de kan jo plutselig slenge bak hodet... huff så fort man glemmer!
M&K+Påsan <3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2007 Ja .. Gleder meg til han får til det hvertfall
Mammamor =) Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 bare vent, plutselig er han så stor at du skulle ønske han kunne krype, så skulle du ønske han kunne reist seg, så skulle du ønske han kunne gå, og vips klarer han alt sammen =) Det går utrolig fort üü kos deg med babyen =)
M&K+Påsan <3 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 Ja, det vil jeg tro. føler tiden er gått fort alt nå jeg ..
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 min gutt holdt hode oppe selv dagen han ble født( når han lå på magen)
@nne p@ l@nne Skrevet 5. juni 2007 #9 Skrevet 5. juni 2007 Noen holder hode oppe med engan, mens andre må trene litt. Når de holder hodet uten at du trenger å støtte det er også veldig individuelt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå