Gå til innhold

noen andre som har kjent hode til babyen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selvfølgelig er jeg sååå nyskjerrig at jeg måtte "oppi" der å kjenne. å da kunne jeg kjenne hode. er sååå lei av å gå gravid nå...men det skjer jo ingenting...!!! huff å huff...:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Silje, jeg er også veldig veldig nyskjerrigmen, skjønner jo ikke hva-hvordan jeg skal kjenne etter.Hvordan vet du at duermoden,ble du sjekket av jm eller gjorde du det sjøl???

Artig at du kan ta på bebyen da:) Gjør det ondt?

Skrevet

Ja....har selvfølgelig ikke klart å la være jeg heller. og det må jo være hodet jeg kjenner??? ca 6-7 cm opp?? Godt det ikke bare er jeg som er utålmodig;)

Skrevet

HAHA ler meg i hjel! :P

så utålmodig er jeg ikke... hihih

Skrevet

det er det rareste jeg har hørt noen ha gjort...vet at jeg ikke er den mest tolmodige men det gjør jeg ikke nei...hhe he

Skrevet

hehe, typen kjente det her om dagen :P men han ble veldig redd så har ikke villet kjenne senere .. jeg prøvde å kjenne, men tror ikke hodet har festa seg enda, så jeg kjente ingenting :P

Skrevet

dette gjorde jeg og en gang å fikk klar beskjed av jordmor å lege at jeg ikke skulle gjøre d..var ikke helt heldig av folk uten erfaring..så d var første å siste gang jeg gjorde d!!! vet hvordan dere har d å hvor desperate man kan bli av å vente :) lykke til

Skrevet

til meg med den lille i magen:)

nei det gjorde ikke vondt. vet ikke om jeg er moden eller ikke. men jeg vet at hode har festa seg. å ja gjorde det selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...