nybakt_mamma Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 selvfølgelig er jeg sååå nyskjerrig at jeg måtte "oppi" der å kjenne. å da kunne jeg kjenne hode. er sååå lei av å gå gravid nå...men det skjer jo ingenting...!!! huff å huff...(
meg med den lille i magen:) Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Hei Silje, jeg er også veldig veldig nyskjerrigmen, skjønner jo ikke hva-hvordan jeg skal kjenne etter.Hvordan vet du at duermoden,ble du sjekket av jm eller gjorde du det sjøl??? Artig at du kan ta på bebyen da:) Gjør det ondt?
Lille smurf Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Ja....har selvfølgelig ikke klart å la være jeg heller. og det må jo være hodet jeg kjenner??? ca 6-7 cm opp?? Godt det ikke bare er jeg som er utålmodig;)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 HAHA ler meg i hjel! så utålmodig er jeg ikke... hihih
jentebabymom Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 det er det rareste jeg har hørt noen ha gjort...vet at jeg ikke er den mest tolmodige men det gjør jeg ikke nei...hhe he
Mild, Marcus & Mille Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 hehe, typen kjente det her om dagen men han ble veldig redd så har ikke villet kjenne senere .. jeg prøvde å kjenne, men tror ikke hodet har festa seg enda, så jeg kjente ingenting
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 dette gjorde jeg og en gang å fikk klar beskjed av jordmor å lege at jeg ikke skulle gjøre d..var ikke helt heldig av folk uten erfaring..så d var første å siste gang jeg gjorde d!!! vet hvordan dere har d å hvor desperate man kan bli av å vente lykke til
nybakt_mamma Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2007 til meg med den lille i magen:) nei det gjorde ikke vondt. vet ikke om jeg er moden eller ikke. men jeg vet at hode har festa seg. å ja gjorde det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå