Hva skjer'a?♂ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Vasker det i maskinen på ull program med milo, lar det tørke flatt, børster.
Cipra har 2 jenter Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Vasker også i maskinen på ullprogram, men bruker spesialvaskemiddel til lammeskinn. Tørker flatt. På vårt lammeskinn sto det vaskeanvisning på baksiden.
termin14.7 Skrevet 5. juni 2007 #6 Skrevet 5. juni 2007 bør man ha lammeskinn i vogn eller går det greit uten?
Sommerfugl78 Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 Trenger man i det hele tatt å vaske det før bruk? Usikker jeg..?
Love my kidz Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Jeg skal ikke vaske det før bruk. Og jeg kommer ikke til å bruke det før til høsten når kulda kommer =)
Tredjepåplass Skrevet 6. juni 2007 #9 Skrevet 6. juni 2007 Hei! Jeg brukte det dyre lammeskinnet i sengen, og så kjøpte jeg et billig saueskinn på Ikea som jeg hadde tøybleier oppå, til å ha i vognen. Ja, jeg hadde jo skinnpose om vinteren, men saueskinnet i vognen begynte jeg med når det var vår eller høst, når barnet ikke brukte bagen i vognen lenger. Jeg brukte ikke lammeskinn oppi bagen, for det ble så trangt. Og så ble de to første født om sommeren, så da var det ikke så aktuelt. Jeg kjøpte lammeskinn til sengen på Nøstebarn, og satset på at jeg ikke trengte å vaske det før bruk. Men etter hvert ble det jo skittent, og da vasket jeg det i maskin med ullvaskemiddel (Milo), og det gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå