sjettejuli Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 jeg har et vanlig skap, syns det blir mye rot, lyst på kommode. Hva gjør dere med kjoler, dere som har jenter? de er jo så små, får ikke hengt dem opp, bare bretter dem.
Honningmelon Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Begge deler. Litt i skap og litt i kommode. Kjolene til minsta bare legger jeg sammen.
Anne-B. Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har i skapet, han har i dunker under senga og snuppa og lillebabyen har i hver sine kommoder. Skap er noe drit, må ut med alt om man skal ha noe som ligger innerst inni der, liksom
sjettejuli Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 ja, også raser alt ut når jeg skal ha den underste bodyen liksom. store problemer...
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 I kommoder Kjolene henger i skap da
summer85 Skrevet 5. juni 2007 #7 Skrevet 5. juni 2007 jeg bruker stellekommoden til han enda... så han har klærne sine der å.. men når lillemini kommer til vil han ta over skuffene i stellekommoden og Smasken vil få enten en ny kommode eller skap.
katlinka Skrevet 5. juni 2007 #8 Skrevet 5. juni 2007 Kommode... bretter kjolene bare.. har ikke så mange av dem egentlig..
Leola Skrevet 5. juni 2007 #10 Skrevet 5. juni 2007 Hadde kommode men bytta til skap, det er så mye mer oversiktlig. Lillesøster har kommode ennå, men skal bytte til skap. Bretter sammen kjolene og legger dem i skuffen, men hun er så liten ennå at kjolene tar ikke så stor plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå