Gå til innhold

Aha... Det var jo det jeg sa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg nevnte dette ble det nesten ramaskrik. Jeg beskyldte visstnok folk for å være dårlige mødre, jeg hadde ikke god nok bakgrunnsinfo, osv. Vel, jeg mente det faktisk bare godt, og det ER fakta. Sjekk linken, og bli forbannet på DIB for å ha lagt den ut, istedet for å bli forbannet på meg igjen. Eller enda bedre - les det, tenk: "Ok! Nå vet jeg det!" og ta livet helt med ro uten å bli forbannet å noen som helst. :-)

http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/amming/du_b_r_amme_i_seks_m_neder

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden er flyttet...

Skrevet

Jeg kom inn på den første linken i alle fall :)

Men tenkte å prøve på dette denne gangen. Nå som jeg ikke kommer til å ha en svigermor som står over meg og sier at jeg har for lite melk, når jeg i realiteten har det! (får se hvordan det blir denne gangen da, men da hadde jeg nok). Er litt godt å føle seg mer sikker :)

Skrevet

Ikke sant? :-) For dem som ikke kommer inn på linken - det står på hovedsiden.

Skrevet

Men er det virkelig noen som har protestert på detta??

Jeg selv måtte gi opp amming etter nesten 5 mnd, for hadde ikke melk.. Lillegutt blei til slutt for utålmodig, så måtte gi opp... Men jeg hadde jeg hatt melk, hadde jeg amma..

Jeg syns det var litt trist å ikke kunne ha den stunden lenger...

Skrevet

Ja, de har protestert vilt. Mest fordi det var en som meg som sa det.

Skrevet

Prinsessen av Kranglesiden måkke komme her og komme her, veit du. hehehe. :P

Neimen jeg har ikke lest noen tidligere innlegg, så jeg kan egentlig ikke uttale meg. Er kanskje noen som føler seg truffet fordi de ikke klarte / kunne amme, men da har man jo en grunn. Syns faktisk at de som vurderer å ikke amme for å ikke "slite ut" puppene skal tenke seg om et par ganger til.

Skrevet

Hehe... Nei, da får man høre det! Heldigvis tåler jeg en del. ;-)

Jeg mener selv at jeg er veldig forståelsesfull overfor dem som ikke kan amme. Hvem vet, kanskje jeg ikke får det til selv neste gang? Men uansett, det blir noe annet. Det er nemlig ikke snakk om at barna må få morsmelk og ingenting annet i 6 mnd. Det er morsmelk eller morsmelkserstatning. Så jeg skjønner ikke hvorfor de ikkeammende mødrene skulle klage, for dette handler om å ventre med å introdusere FAST føde. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...