Gå til innhold

Hvor finner man fine mammaklær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

finner jo ikke noen fine mammaklær.De som man får på hm eller lindex ser så tantete ut.Når det gjeller farg og fasong.Jeg er bare 163 høy så finne lange t shorter får jeg jo ikke mer bein igjen!

Noen som har tips til mammaklær!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de har masse fint på H&M og Lindex jeg...moderne, fine klær...

Men kanskje de har bedre utvalg her jeg bor??

Synes mamalicious har fine mammaklær, 2wear og...www.mammashop.net

Skrevet

Jeg har også vært innom H&m og som du sier .. ALT såg tantete og kjedlig ut.. men nå i helga var jeg og lillesøstra mi innom H&M ... og gikk å kikket grundig.. du kan tro jeg fant mye... prøvde maaasse ting.. fant noen fine mammatopper.. de var LEKRE;) fantes i mange forskjellige farger! Å så fant jeg en kjempe stilig bukse;)

Bare let godt, så er jeg sikker på at du finner noe kult der..

Hilsen en som er VELDIG kresen;)

Skrevet

Min erfaring er at de har bedre klær og bedre service i mammatøy-butikkene enn i kjedebutikkene. Utvalget er mye bedre, og, synes jeg!

Søk på "Mammaklær" på Gule sider!

Skrevet

Jeg har vært på hm i Tønsberg og i Horten der jeg kommer fra.Før jeg ble gravid. Da så jeg bare såå mye jeg kunne ha tenkt meg sist da jeg var gravid. Må må jeg ha mammakær er i 15 uke og magen har kommet veldig denne gangen!

Men takk for tilbakemeldingene,skal se om jeg finner noen fine klær :)

Skrevet

jeg er ikke heller så høy men har funnet MASSE fint på vera moda- må bare lete litt =)

funnet fine kjoler og topper og piratbukser- alt "gravid tøyet" mitt er der i fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...