Milla-79 Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Vi reiser til feriesenteret Lalandia i Danmark i sommer, og jeg lurer på om noen av dere har erfaringer derfra? Positive eller negative. Er det noe spesielt vi bør få med oss mens vi er der? Vi gleder oss masse, og jeg ønsker alle en riktig god sommer sammen med dem dere er glad i:o)
Cat.68 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Vi var der ifjor og det er en av de desisert beste feriesteder vi har vært på!! Kan ikke få anbefalt det nok. Neste år skal vi dit igjen. Dere må jo ta fergen over til Puttgarden for handling på den 3 etasjer store lektern med bare tax free varer (husk å ta med pass). Man får gratis biletter med fergen når man bur på feriesentret ,hver dag om man vil. Ellers reiste vi en bit og besøkte BonBon land , et kjempesvært tivoli som også falt i smak for ungene. Gled dere skikkelig. I år går turen for oss til Astrid Lindgrens Värld, (men når sant skal sies hadde jeg foretrukket lalandia)
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 jeg har vært der. kjempe fint der=) anbefales=)
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Hei! Jeg har ikke vært der, men vurderer danmark neste år. Kan jeg få linken til stedet av deg? Hva betaler dere? Kjempe snilt hvis du gidder:o)
Cat.68 Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Her er linken , trur vi betalte ca 8000+ for ei uke for 2voksne og 2 barn, men da er jo liksom alt inkludert. her kan du se alt om lalandia og se priser www.lalandia.dk Hvis du vil se våre ferie bilder kan du gå inn på vår hjemmeside å se på ferien 2006 (de er ganske langt ned på siden ) www.swedishflower.piczo.com
Milla-79 Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2007 Tusen takk for svar og tips dere! Nå gleder jeg meg enda mer. Vi betaler ca 28000 for to hytter i ei uke- ikke billig nei. Foreldrene mine betaler mesteparten da. Ha en fin, fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå