Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Jeg kjøpte de tildig i våres på salg. Kostet da 199 kr. Vanlig pris er 399 kr. Angrer på at jeg kjøpte de fordi de er jo så stive også gnager de. Noen andre som har de? og som opplever det samme. Kanskje jeg kan klage?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Vurderte de selv, men de hadde ikke str til snuppa, så valgte et par som het ''play'' istedet, mye bedre såle på de...
Honningmelon Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har sett på de til eldstemann, men har ikke kjøpt de pga at de er så innmari stive. Virker ikke som om de er noe gode å gå med. Har hatt sandaler fra Skofus, og de virker veldig gode, og gnager ikke.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2007 Hadde skofus sine i fjor. i skinn. Må vel gå å kjøpe de itillegg. Skal prøve å få byttet de.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #5 Skrevet 5. juni 2007 Med mindre de er stivere nå enn da du kjøpte dem, kan du ikke klage. Eller ihvertfall ikke forvente at en klage fører frem til noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå