solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Gutten vår på 5 uker har bare fått mer og mer utslett/kviser i ansiktet og hodet. Er det noe jeg kan bruke på dette slik at det går kjappere bort. Det ser jo så fælt ut...
Gjest Skrevet 6. juni 2007 #3 Skrevet 6. juni 2007 A-derma Exomega! Fåes på apoteket.. Anbefales virkelig!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. juni 2007 ok... da prøver jeg den.... tusen takk =))
Lykkekløver Skrevet 6. juni 2007 #6 Skrevet 6. juni 2007 Hvis det ser for ille ut så ta han med på helsestasjon og la helsesøster/legen se på det. Hvis gutten plages og det er veldig mye så kan gutten få hydrokortison på resept, da går det bort i løpet av få dager. Og de kan vurdere om det er melkeallergi han har.. Locobase repair er også veldig fin å bruke på den tørre huden som oppstår.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juni 2007 Jeg tror ikke han plages av det. Storebror var også plaget av dette på omtrent samme alder, men husker ikke hva jeg brukte på han...borte ble det =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå