Gå til innhold

Tok en ekstra kontroll i dag jeg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg hatt det litt tussi. Varmen har jo slått meg helt ut. Fått ekstra vann i kroppen, føttene er jo nesten dobbelt så store jo!! Og har hatt noe hodepine og flimring (ser stjerner). Så i dag tok jeg en tur til fastlegen med urinprøve pluss få sjekket blodtrykket, i tilfelle det kunne være svangerskapsforgiftning.

 

Alt var bare fint! Så ikke alltid at disse symptomene ER så skumle heldigvis =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er bra at det ikke altid er noe skummelt.

Men veldig betryggende å få sjekket det uansett.

Vann i kroppen og hodepine kan nok bare komme av varmen,men det var lurt å sjekke det.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...