Love my kidz Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 De siste dagene har jeg hatt det litt tussi. Varmen har jo slått meg helt ut. Fått ekstra vann i kroppen, føttene er jo nesten dobbelt så store jo!! Og har hatt noe hodepine og flimring (ser stjerner). Så i dag tok jeg en tur til fastlegen med urinprøve pluss få sjekket blodtrykket, i tilfelle det kunne være svangerskapsforgiftning. Alt var bare fint! Så ikke alltid at disse symptomene ER så skumle heldigvis =)
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Nei det er bra at det ikke altid er noe skummelt. Men veldig betryggende å få sjekket det uansett. Vann i kroppen og hodepine kan nok bare komme av varmen,men det var lurt å sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå