Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Føler at jeg alltid er så sliten. Har en veldig aktiv gutt som nærmer seg året og her er det hele tiden forsøk på kaoskontroll. Han roter og jeg rydder, men han ligger nesten alltid et hestehode foran. Hvis jeg har hatt en bra dag og vært noenlunde opplagt, kan jeg ha klart å ta unna sånn at det ser ganske bra ut hjemme. Men aldri sånn at jeg har tid og ork til å gjøre det lille ekstra når det gjelder husarbeid. Dette resulterer i at jeg aldri er helt fornøyd med hvordan det er her hjemme og unngår mest mulig å ha besøk. De gangene jeg har det er planlagt i god tid sånn at jeg kan rydde og vaske noen dager i forveien. Hvis jeg tillater meg å ta det litt rolig en dag, ja da ser det fort helt jævlig ut igjen...blir så sliten. Mye av dette handler også om at han ennå ikke sover natta gjennom, selv om han nå våkner stort sett bare en gang. Men det er tidlig på`n om morgenen og derfor er jeg alltid trøtt. Har gått ned mange kilo og har lite ork til å lage ordentlig mat, men prioriterer alltid hans måltider selvfølgelig. Jeg vil ikke at han skal merke noe av min slitenhet, derfor leker jeg mye med han og er sammen med han hele tiden. Kanskje jeg er for oppofrende? Ofte merker jeg at jeg nesten gråter inni meg av småting, det kan være at jeg bommer på skittentøyskurven med klesvask...i det hele tatt er jeg litt "på tuppa" ofte. Må legge til at min mann jobber veldig mye og reiser endel, så det meste faller på meg, selv om han er veldig flink når han er hjemme. Dette ble et langt hjertesukk, takk for at du leste mine tanker. Måtte lufte dem litt og høre om andre har det sånn som oss.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Føler med deg! Jeg er også alltid sliten, og får aldri hentet meg inn eller kommet "foran skjema" med søvn, husarbeid og rydding. Helt pyton!
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Men jeg har begynt å få ting til å funke bedre nå! Lilletroll er selvfølgelig blitt litt lettere å ha med å gjøre, kan engasjere seg selv mye mer, noe som har hjulpet veldig. Utover det så er pappaen hennes mye borte her også men når han er hjemme så tar han henne med seg noen timer et eller annet sted så jeg får tid til å gjøre enten hus/hagearbeid eller bare koble av og bruke litt tid på meg selv. Det er utrolig deilig og hjelper kjempemasse!
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 dette var som jeg skulle skrevet det selv HI. I tillegg til at min våkner tidlig (kl seks, kan sovne igjen en halvtime men that's it), sover h*n kun på dagtid hvis jeg enten triller eller må legge meg jeg også. Har egentlig gitt opp huset, er bare glad hvis jeg får spist (slurver med egen mat som du). Har aldri noe tid for meg selv. Du har egentlig beskrevet det så godt at det er lite å tilføye. Når jeg hører at andre koser seg så hjemme tenker jeg at de kan ikke ha det som oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå