nøste... Skrevet 5. juni 2007 #1 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Jeg er for første gang gravid, nå i 6 uke. Dette er helt nytt for meg, og jeg lurer på når man skal kontakte lege og hva slags tester de tar der.
Gjest Skrevet 5. juni 2007 #2 Skrevet 5. juni 2007 Jeg ringte samme dag som jeg fant ut, pga. ferieavvikling på legekontoret osv. Jeg fikk time 31/7. (er da 13 uker på vei)
~Roskva~ Skrevet 5. juni 2007 #3 Skrevet 5. juni 2007 Hei. Jeg ringte legen med en gang testen var positiv, for å diskutere nedtrapping av medisinene jeg gikk på. Vi avtalte at jeg skulle slutte på medisinene øyeblikkelig, og hvis jeg ble dårlig skulle jeg ringe på nytt. elelrs var det ikke nødvendig å komme til kontroll før etter 1. trimester. Jeg er nå 9 uker på vei, og skal ringe og bestille time i dag - hvem vet hvor lang ventetid fastlegen min har på denslags timer...
@nne p@ l@nne Skrevet 5. juni 2007 #4 Skrevet 5. juni 2007 Det velger du litt selv, noen liker og komme tidlig. Da får du litt informasjon ang graviditeten osv. Men hvis ikke du lurer på noe spesielt så langt er det vel lite legen kan gjøre i forhold til graviditeten din. Blodprøver blir heller ikke tatt enda (gjorde de ikke på meg i hvert fall) J Jeg var hos legen tidlig ca uke 6 første gang og de andre gangene har jeg vært i uke 12 og 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå